kiwizi

Alla inlägg under januari 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 26 januari 2011 21:53

Folk har ju olika stilar och jag bara älskar HARAJUKU stilen och fattar värkligen inte hur folk kan gå i så tråkiga färger som svart,grått,vitt m.m...Jag accepterar visserligen stilen men tycker bara att den är så tråkig eller ?    


 Massor 

Kärlek

//Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 januari 2011 18:38

Jag Jag har fått en ''Cats'' noja och ska se på den musikal filmen helatiden, men den är ju så himlar bra. Dom är så bra på att röra sej som katter,dansa och sjunga samtidigt utan att bli anfådd och deras sminkning är ju vara så under bar.

Så nu har jag bestämt mej för att jag SKA börja på balett ELLER gymnastik för att bli vigare och bli som dom.MEN,jag har besluts ångers så vad kommer de att bli? 


  

Massor 

kärlek

//Evellina   



Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 januari 2011 13:48

Sitter i skolan och använder sketch up och de dampar   

Massor kärlek

Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 15 januari 2011 22:27

  

 


Vad vill ni ha med/mer om i bloggen ? :D


Av Evelina Olofsson Jangegård - 9 januari 2011 16:38

Idag var jag på centercyd och shoppade lite..  

När vi va och fikade så kom det en jätte söt tjej med lolita  autfit och jag värkligen älskade hennes kläning. Men ilf så köppte jag :

Dessa skorna   

Dessa Sov shortsen (nalle ansikten på dom)  

  Och denna ringen   

Massa kärlek

Evelina   


Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards