kiwizi

Alla inlägg under juni 2011

<3

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 juni 2011 17:26

/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 juni 2011 15:17

Så många år
Så många slag
Så många sånger
Så många danser
Så många videos
Så många spelningar
Så många fans
Så många tårar av olika skäl
Hjärtat som slog för musiken och kärlek
Hjärtat som slutade slå för 2 år sedan...
 
Idag tänker värden på dej ass mycket efter dessa 2 år!
Än idag så betyder du mycket för människor omkring! ♥
 
R.I.P ! ♥ ♥

/Evelina  

.?.

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 juni 2011 00:09

Dagens humör: trött men ass glad!
Dagens mående: sådär ^^
Dagens borde: Inte tänkt på de jag tänkte på..
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: Strumpbyxor,tunika,underkläder
Dagens planer: midsommar 
Dagens materiella vill ha: materiella?
Dagens längtan: Fräffa BB sara och BB martin igen 
Dagens fundering: Vad som hade hänt om roddan var med sarin och martin ^^
Dagens beroende: Ehh jaa...Att få träffa BB folket igen
Dagens tråkigaste: Att gå i så tråkiga afärer
Dagens roligaste: Att göra min syster och alla andra avis ^^
Dagens middag: Det vanliga man äter 3 gnr om året -_-''
Dagens låt: Iron maden-fear of the dark live  

/Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 24 juni 2011 22:42

Sjukt najs blogg!

http://kanashimi.bloggplatsen.se/


//Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 22 juni 2011 22:06

Our breath smelled of cigarettes and alcohol
We'd walk down the beach counting every star
Our hearts beat inside our chest
Leaving us gasping for every breath  


Av Evelina Olofsson Jangegård - 22 juni 2011 13:51

NU HATAR JAG KÄRLEK,JAG SKA ALDRIG FALLA DIT
FÖR JAG ÄLSKADE DEJ PÅ RIKTIGT OCH DU VAR MIN TOPP OCH LIV!   

/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 20 juni 2011 21:55

Efter bara 4 dagar så har jag redan jätte många besöker på min nya blog.( HTTP://FOTOSTARZ.BLOGGPLATSEN.SE )

Och idag är då jag har haft flest  

/Evelina     

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 juni 2011 20:41

MIn kändis blogg ska jag ta bort efter som den tar för mycket

tid och istället ska jag fixa en blogg där jag lägger upp alla mina bilder och bilder på mej med andra fotografer  

/Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards