kiwizi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 oktober 2011 13:26

Jag gör om alla söndagar till lördag ikväll 
och klär mig för att gå på kalas. 
I en bok som jag sparat enkom för denna natt 
ska jag skriva dem vackraste ord.

Sen målar jag om december till augusti för att 
få klä mig i handskar och hög hatt. 
Jag klipper ut alla stjärnor från himlens pappersvalv 
och lägger dem i en liten blå ask.

Och ingen vet om att jag ska ge den till 
en flicka med guldbruna ögon. 
Nej, ingen vet om att jag ska ge den till 
en flicka med guldbruna ögon.

Jag vrålar till vinden för att få den och förstå 
att det är lugnet som jagat dig tills nu. 
Men jag kommer med minnen från ett tivoli till dig 
där jag vet att ljuset aldrig tar slut.

Och ljuset skall vattna den ros som jag bär 
i mitt knapphål så den aldrig kan dö. 
Varje gång som jag viskar ditt namn för mig själv 
skiftar den färg från blå till röd.

Och ingen vet om att jag ska ge den till...

Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln 
för att stoppa om dig inatt. 
När du somnat så byter jag täcket mot mig själv 
och vilar på min hemlighet.

Och ingen vet om att jag ska ge mig till... 
En flicka med guldbruna ögon.


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 22 oktober 2011 22:09

Zup shebro?

Men skit sammmma jag bryr mej inte ^^

har dock inget att sägggga :D

PUSS :D


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 oktober 2011 21:25

Well well,asså det har redan gått en vecka sen jag och älskling blev tillsammans. Tiden går fan snabbt   


/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 14 oktober 2011 21:38

DEPP,DEPP,DEPP! Önskar att jag kunde skriva ngt annat just nu när jag är med bästaste kompisarna, men av någon anledning så vände det från pepp till depp.   


Well well får återgå till konversationen nu ju ,puss på er!

/Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 12 oktober 2011 21:51

Mihii,sjukt underbar kväll 

Precis kommit hem från syster efter några timmars barnpassning med älsklingen. Sjukt söta barn måste jag ju säga och glada för den delen också. 


/Evelina   

<3

Av Evelina Olofsson Jangegård - 10 oktober 2011 21:01

Tionde i tionde tvåtusenelva kl tjugo:tretiofem

/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 6 oktober 2011 17:30

Dr.Martens

         

Massa tröjor
         

Klänning

Dekoration till min skinnjacka     

       

Väska


/Evelina      

Av Evelina Olofsson Jangegård - 6 oktober 2011 17:13

Blev snällt bedd om att sprida/länka en blogg och så klart så fixar jag de  

Klicka bara HÄR så får ni se den ^^ 


//Evelina  

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards