kiwizi

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Olofsson Jangegård - 29 februari 2012 19:38

Så fort man söker på något på youtube så kommer det alltid upp en video som är tillägnad till någon ungdom kring 16 års ålder, och för det mesta handlar det om självmord pga av att dom blivit mobbade i skolan.

Det är helt jävla sanslöst vad folk inte kan behärska sig i samhellet, att mobba någon så hårt att personen i frågan tar livet av sig det är bara sjukt. 

Personen/personerna lär ju inte må sådär väldans bra i efterhand då personen som blivit mobbad är död,helt ärligt vad fan tänker ni/dom/du/mobbarn på/med? 



/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 29 februari 2012 10:43

                 


/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 28 februari 2012 13:44

Helt ärlig,jag var rätt så söt !

   


/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 28 februari 2012 13:32

Hej,tjow,hello and hejsan!

Typ hundra år sen jag gjorde ett innlägg well det är den satans påjkvännen som hägrar  

Men ja,som ni vet är jag galen i Dr martens och ville därför dela med mej av denna sida som dock inte är ny men endå.




DETTA ÄR LÄNKEN!  



/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 4 februari 2012 18:40

Hejsan!

Imorgon kommer älsklingen hem och då ska jag myyssa jättemegadunder mycket med honom och pussa på honom..Eller ja iallafall lite.

Ikväll blir d att färga håret ljusare som sen ska leda till en fortsättninig till mej som blond.

Sen ville jag också säga att jag ska få coolaste staven i örat (dvs om jag inte ballar ur när jag ska göra den),Längtar så sjukt mycket.  


/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 3 februari 2012 22:51

           

 

/Evelina      

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards