kiwizi

Alla inlägg under juli 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 24 juli 2011 19:13

Hejsan!
Kom hem till Skåne vid 2 tiden och han precis   duscha och sen på kalas!

Nu ska jag till stugan !


/EvelinA 

Av Evelina Olofsson Jangegård - 22 juli 2011 22:42

Idag har jag varit i stan i Karlshamn och när vi gick där så hittade jag en bikini överdel som jag inte trodde att jag skulle hitta igen...Men det gjorde jag och jag blev glad för den var både fin och billig  

(Ursäkta kvaliteten på bilden)

20 kr på rea !

vi stod och kollade på karnevalståget för att se G.G.S.F (Min kompis Richard och hans polare) när dom skulle vara med och spela .Vi stod där och väntade i över en 30 min för att få höra dom och vad tror ni inte han gör ,jo han smällen en sträng :O
+ att han fick låna en 10 av mej innan spelningen för att han skulle käka korv   
Men men glad ändå sen går dagen   
:O
/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 22 juli 2011 21:44

/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 20 juli 2011 19:53

Träffade Gurkan i bleking/karlshamn på vägen när jag skulle se Granny Goes Streetfighting när dom skulle spela :)Nu har jag sett 3 av dom jag gillar bäst i BB nu är det bara Katarina och RODNEY kvar :D    


/Evelina  


Av Evelina Olofsson Jangegård - 9 juli 2011 16:49

Tjo! Idag har jag,syster och mami varit och shoppat  

 Och jag köpte:

Ett linne från NewYorker (på rea) 89:-

Ett par Gul och Blå shorts från Swedala quality outlet,150:-    

Ett par Bobbie burns skor från Swedala quality outlet,100:-


Väldigt nööjd   


/Evelina   


Av Evelina Olofsson Jangegård - 4 juli 2011 22:53

Natt 
Livets magiska skatt 
Som ropar 

Oh oh iyo 
Mamela 
Oh oh iyo 

Ubukhosi bo khokho 
We ndodana ye sizwe sonke 

Du kan 
Inget berg är för brant 
Om du tror blir det sant 
Ooooh 


Du kan 

Hela hey mamela 
Hela hey mamela 
Hela hey mamela 
Hela hey mamela 

Han finns i dig 
Han finns i allt 
Han finns i ljuset 
I allt mörkt och kallt 
I spegelbilden 
Jag ser av mig 
Han finns omkring oss 
Han finns i dig 

Ingonyama nengw' enamabala 
Ingonyama nengw' enamabala 

Han finns i dig 

Han finns i dig 
Han finns i allt 
Han finns i ljuset 
I allt mörkt och kallt 
I spegelbilden 
Jag ser av mig 
Han finns omkring oss 
Han finns i dig ...

Han finns i dig

/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 2 juli 2011 21:57

Bli stilla, låt tystnaden föra dig nära 
Närvaron finns där, en kraft som vill bära 
Ja, öppna det rum som står låst djup inom dig 
Barnet som bor där och stumt skriker "Hör mig!" 
Du är en bön. Gud är din bön


Låt oron få sjunka som stenar mot botten 
Hela ditt liv är ett samtal med honom 
som bär universum och bor i ditt hjärta 
Han delar ditt liv, både glädjen och smärtan 
Du är en bön. Gud är din bön


Bli stilla, låt tystnaden föra dig nära 
Närvaron finns där, en kraft som vill bära 
Ja, våga den tillit som bor djupt inom dig 
Lyssna till rösten som kallar dig "Följ mig! 
Du är en bön. Jag är din bön."


/Evelina  

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards