kiwizi

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 21 februari 2011 21:00

har okuperat syrrans rum och vi pratar om gymnasiet och om vad vi ska ha för klänningar inför balen..Men vi måste först ha balen i 9:an och det är 2 år kvar   


Massa 

Kärlek

//Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 februari 2011 11:02

Hejsan!
Sitter på NO lektionen nu ,stog  ute i ca 1h och frös för vi skulle vara ute   

Aja,snart äre sv och mycket roligare  efter som jag bara ska fota   


  

Massa kärlek

//Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 2 februari 2011 15:59

Jag käms lite över att skriva citat och dikter   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 2 februari 2011 15:33

Just nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska komma hem så vi kan åka till NOVA   Får väl se om vi hittar något nytt och roligt   

  

Efter som jag väntar så kollar jag på ToppModell.Jag verkligen ÄLSKAR när dom tror och ser ner på dom andra och tror att dom är så mycket bättre och tror att dom har allt som krävs för att bli modell, men sen när Tyra eller någon annan frågar en ''modell/mode'' fråga som vet dom inte vad dom ska svara...Jag älskar också när dom bråkar..Tihihi  


Massor 

kärlek

//Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards