kiwizi

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 21 maj 2011 14:12

Hejsan hoppsan!

Idag är det min födelsedag  

Jag är pepp eftersom jag ska se Jay senare och jag diggar honom som F-N  

//EVELINA        

JAG SKA SE PIRATES OF THE CARIBBEAN OM 9  TIMMAR    

    /EVelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 maj 2011 18:55

Det är BARA 1 dag KVAr tills VÄRLDS premiären av PIRATES OF THE CARIBBEAN!

Och jag är så glad och hyper   


//Evelina    

BARA 2 DAGAR KVAR!

(Potc 1 är på kanal 3 nu)

//Evelina      

Av Evelina Olofsson Jangegård - 15 maj 2011 13:41


//Puss

Evelina   

Hejsan!
Just nu är jag i skoolan och har mega tråkigt,vi går igenom alla verb vi har haft på engelskan..Igen-_-''


(bjuder på bilden)


Sen så kommer en chill lektion son är så mkt roligare 


//Puss
Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 10 maj 2011 17:22

10 SAKER KILLAR ALDRIG SKULLE SÄGA

1. Älskling du har rätt.

2. När jag ändå är uppe, ska jag hämta en öl till dig.

3. Älskling kan vi inte gå och shoppa? Jag såg världens finaste skor på rea!

4. Sötnos har du funderat på en plastikoperation för tuttarna? - Vill du att jag ska förstora de?  -Neh tänkte att du kunde förminska de lite, är ju så stora :D

5. VM-finalen i fotboll går var fjärde år, men romantiska kommedin på TV3 går bara en gång .

6. Jag bara älskar den där scenen i broke back mountain så känslosamt 

7. Vi pratar aldrig mer, hur kommer det sig, puppy eyes 

8. Killen vaknar upp mitt i natten väcker tjejen och frågar, -Vad tänker du på?

9: Älskar du mig?

10. Vi hade sex förra veckan, kan vi inte gosa?!!!

"Kom ihåg att allt detta är på skoj och att ni ska ta det med en nypa salt innan ni dödar kommentarfunktionen "

Ni killar som sagt något av ovanstående , kommentera gärna!


//Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 9 maj 2011 20:48

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa,

- Hej hur mår du?

Jag är ju inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade,

- Jo då, jag mår väl bra...

Den andra killen svarade,

- Vad gör du för någonting då?

Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade,

- Jag är ute och går en liten tur.

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån när jag hör att killen i båset bredvid ställer en ny fråga.

- Kan jag komma över till dig sen?

Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarar jag ändå,

- Nää, det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så bra idag...

Då hör jag killen bredvid nervöst säga,

- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dej.


HAHA
//Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards