kiwizi

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 31 mars 2011 10:59

Det är sista dagen idag att RÖSTA på KILLARNA!


Massa Kärlek

//Evelina   

!

 

Du bist wie Hannah Montana total unwichtig, aber jeder kennt deinen namen!


Massa kärlek

//Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 31 mars 2011 10:29

 

Steg 1 Suta jämföra dig!
För att du inte har bra självförtroende och känner att du inte duger som du är,beror på på att du jämför dig med andra.Det spelar ingen roll vad du svarar på detta för om du inte skulle jämfört dig med någon så skulle du ju ha haft bra självförtroende.Såtänk efter vem och vad jämför du dig med? Är de dom smala tjejerna på alla dess oänliga många reklamer som är retuscherade (om gjorda) från topp till tå eller är der den där coola typen som vågar stå upp för sig själv och acceptera sig själv. Så vem ser du upp till och vem tänker du att han/hennes liv vilja leva?Så om du kan medge att förebild och de människor du ser upp till inte på värkar dig positivt så är det dags att byta!
Jag byter från b.l.a kristen stewart och Kitty Jutbring till Lady gaga för att dom vågar stå för sina personliga stilar.
India.Arie för att hennes låt texter är vettiga med attityd och der ger mig en känsla av att jag duger som jag är och jag bara gillar de.Beth Ditto från the gossip för att hon utstrålar sånn självkänsla tråtts hennes extra kilon. Steg 2 kommer en annan dag !


Massa kärlek
//Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 29 mars 2011 16:46

HEJSAN :D
Just nu passar jag min syrras barn  

Dom är så söta och snälla  (för det mesta)  


(gammal bild)

 

Massa kärlek

/Evelina    


Av Evelina Olofsson Jangegård - 28 mars 2011 12:21

 


//Evelina     

Av Evelina Olofsson Jangegård - 28 mars 2011 10:18

Har bajs Nils i Svenska just nu  


Massa kärlek

//Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 24 mars 2011 22:48

Justin drew bieber mallett's changing sweet look ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Massa kärlek

//Evelina    

Vem ska bli aprils snygging?

Rösta på 1(Justin Bieber),2 (Adam Lambert),3 (Bill Kaulitz) eller 4 (Tayler Lautner)?

 Skriv siffra eller namn! 


   Massa kärlek 

//Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards