kiwizi

Alla inlägg under maj 2012

Av Evelina Olofsson Jangegård - 29 maj 2012 17:46

Ennu en gång förlåt för dålig uppdatering men hänt mycket saker på sistonde..Vissa själ som inte kommit till rätta osv. Men man får alltid försöka se d ljusa i d hela.. Och när d inte går är d bara att ha en kompis som Tor. Finns där och fett chill. 


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 maj 2012 09:31

Hejsan alla söta människor skulle vara underbart om ni kunde klicka här för att rösta så jag och min klass kan åka till London!

RÖSTA RÖSTA RÖSTA! 


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 20 maj 2012 20:03

SVAR PÅ FRÅGOR!


vrf så söt?

Jag föddes sån ?


var hittade du han där milles?

Träffade honom via en kompis och sen bara va han min !


Vad lyssnar du på för musik?

Ganska blandat men för det mesta 80-tals rock,Håkan Hellström,Thåström (ebba grön,Imperiet),kent,Winnerbäck,Melissa Horn,the kooks osv.


Varför gillar du inte 1D?

Jo för att dom är 5 otroligt överskattade omogna killar som inte tycks ta något seriöst,s´dóm bara flyter runt och lever på deras utseende och inget annat. Men d kanske är så att om man är söt så kan man bli känd sångare/sångerska fast sen kvittarde om d låter bra eller dåligt då du tar toner?


Vilken är din favorit färg?

Svart för det är en sån färgfull färg .


/Evelilna  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 14 maj 2012 21:09

/Evelina    

Av Evelina Olofsson Jangegård - 14 maj 2012 21:01

Hejsan! Sorry för riktigt urdålig uppdatering !

Men ilf, haft så in i helvetes ont i halsen och typ inte haft någon röst så idag vatr jag hos farbror doktorn och kollade min hals och fick såklart inget klart svar på om jag hade halsfluss eller inte. Hoppas såklart att jag INTE har d men vill endå att skiten ska försvinna och ta med sej febern som jag fick på köpet sådär 5 dagar innan jag ska ha mitt kalas -_-''


//Evelina    

<3

Av Evelina Olofsson Jangegård - 2 maj 2012 22:04

Life is not about waiting

For the storm to past
It's learning how to 
Dance in the rain

It's better to Dance in the rain Than cry under the umberella!

/Evelina    

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards