kiwizi

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina Olofsson Jangegård - 29 september 2012 16:04

Hej! Precis kommit hem från Malmö, satt upp affischer och köpt ett nytt Lotta Djosou armband. Hoppas ni har haft en awesome dag!

/Evelina <3

Av Evelina Olofsson Jangegård - 27 september 2012 18:51

 
Gangnam Style 
░░░░░░▄█████▄░░░░░░░░
░░░░▄█▀▀░░░░▀█▄░░░░░░
░░░▄█▄▄▄▄░▄▄▄▄█░░░░░░
░░░██████▀██████░░░░░
░░██░░▀░▄██▀▀░░█░░░░░
░░░▀█░░░░░░░░░█▀░░░░░
░░░▄▄█▄▄▄▄░▄▄▄█▄▄░░░░
░░░██████▄░▄██████░░░
░░░███████▀▀██████▄░░
░░░░████████████▀▀▀░░
░░░▄████████████▄░░░░
░▄███████████████▄░░░
░▀█████████████████▄░
░▄██████████████████▄
███████▀▀▀▀▀▀▀███████
▀██████░░░░░░▄███████
░██████░░░░░███████▀░
░░█████░░░░░████▀░░░░
 
 
 /Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 26 september 2012 17:15

Hejsaaan! Snart blir vi av med en chincilla ! Waaahhh, dom är så söta, men har dock 9 st..

    

/Evelina  


Av Evelina Olofsson Jangegård - 25 september 2012 18:30

heeej! Börjar friskna till nu så har ingen feber och jag kan faktiskt prata också. Så ska snart bege mej utåt och träffa lite folk. Ha d gött!
/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 24 september 2012 11:31

Hejsan! 

Igår när jag var hos Rasmus och lökade med dom andra pågarna igår så fick jag gal1 ont i min käke och i ena örat så då trodde jag att d va mina tänder men så gick d över i käken,men så svullnade örat upp invändigt och jag fick svin ont i örongången och d var helt varm. Så jag ringde till sjukvårdsupplysningen när jag kom hem och dom sa att jag skulle upp till akuten så dom fick kolla på d. Men ja,dom prioriterade inte mig där så d blev vårdcentralen idag och d va början av öroninflammation så nu har jag fått medicin och grejer. Sitter och lyllnar på Smaily med Ed sheeran & P money-Family så galet bra låt! Men tänkte börja sortera lite smycken nu till B-loppisen. Hoppas ni ha d gött!

/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 23 september 2012 15:10

Hejsan! En helt underbar dag idag va, solen skiner och fåglarna kvittrar...Eller inte, så drygt när det regnar. Men ja ilf d jag ville förmedla i detta inlägg är att jag håller på att göra en b-loppis med massa kläder,smycken,skärp coh ev skor. Kommer göra ett innlägg senare nästa vecka när bloggen är klar! Ha det bar !

 

/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 21 september 2012 14:28

Hejsan! Well,kuel att vara sjuk ju ...Eller inte nä! Har varit vacken sen 03:45 och d suger.lixom febern hållerpå att ta dö på mej (39,4). Hoppas ni har en bättre dag än mej!


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 20 september 2012 15:56

Hej! Idag känns som en sån typisk dålig dag för alla,eller har jag fel? En tjej i min klass fick gå hem från skojan,jag går rakt in i en dörr,syster har feber, någon blev dumpad och morsan kommer hem med en sprucken armbåge...ja vilken dag.

Så blir väl att ev åka till sjukhuset snart då. Så,hur har eran dag varit?

 

/Evelina  

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards