kiwizi

Alla inlägg under december 2010

Av Evelina Olofsson Jangegård - 5 december 2010 00:45

Har sjukt tråkigt och kan inte komma på ngt att göra   

Hjälp mig att komma på ngt så blir jag glad!  

  

Massor kärlek

Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 4 december 2010 23:18

Ska se Twilight-Ecklipse med MIN Carro nu !  

ÄLSKAR filmerna, får en sån inlevelse i dom.Riktigt myssigt .  

     

 Massor kärek

Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 4 december 2010 20:37

NU är min Carro här och vi ska faktist se på bästaste Twilight-Eclipse   

Masso kärlek

Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 3 december 2010 15:25

Kat Von D, hon älskar den svenska gruppen "Kent".
Hon har tatuerat in "Kent" på armen.

  

Massa kärlek

Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 1 december 2010 16:55

Fattar du inte vad vi gjort mot denna värld?
Världen är nu uppdelad i två delar. Fjortisar eller emo's.
Emo är inte en musikstil längre. Fjortis är inget beteende längre.
Bara du ser en människa i svart med eyeliner, rött hår osv så stämplar du den som emo.
Bara du ser en människa med brunkräm och ljust läppglans, gummiband osv så stämplar du den som fjortis.
Denna världen är förstört, alldeless förstörd. Folk dömer bara på utseende. Bara utseende.
Trodde du Lady Gaga skulle bli så känd som hon var om hon var fet? Nej.
Och visst skulle musik vara nått man lyssnade på, inte tittande?
Och det spelar ingen roll. Det där med övervikt, jag menar,
om man är 1 kg överviktig, ligger man på dödssängen då? NEJ!
Det finns egentligen ingen som är "ful", i andras ögon ser det vackert ut
i ett annat inte. Men såklart, de finns inte ett skit att göra åt det. Bara att sitta här och gråta hjälper inte, men jag tänkter fan inte bry mig om utseende bara för att alla andra gör det.
Sluta döm folk på utseendet, snälla.

  

  

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards