kiwizi

Alla inlägg den 2 maj 2011

CSI

Just nu sitter jag och kollar på CSI vilket jag gör för det mesta  

Men in på Justin Bieber nu,han var min största idol och jag avgudade honom.
Men alla efterblivna har upptäckt honom nu,vilken är lite sent.Allt snack och alla som hetsar runt honom har gjort att jag har tappat känslan för honom och hans musik.
Dom skriker hans fulla namn i koridorerna i skolan dom sjunger hans låtar 24/7 överallt,dom kan inte ens sjunga bra (anser inte att jag gör det).Och Justin ska hålla sej åt en sak i taget och inte flera samtidigt.
Eller bli ännu duktigare på de ena och sen börja på de andra...
(Justin är inte så bra som folk tror,kolla videon,HAHA  )

//Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards