kiwizi

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina Olofsson Jangegård - 18 september 2011 22:56

Okey kanske inte bästa dagen i mitt liv ? 


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 september 2011 23:45

Ohh bäst dagen och natten i mitt liiiv!
Vill bara upplevade igen o igen o igen  

Det var så sjukt härligt och myyyssiiggt!


Puss på är mina små älsklingar (Milles,carro och Robin)


/Evelina   

Av Evelina Olofsson Jangegård - 17 september 2011 01:01

//Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 14 september 2011 18:00

Så sjukt fina videos ! Ni måste se båda för att förstå, börja med den nedersta videon!


(efter som endra videon inte vill visas på bloggen så får ni länken till den andra)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y_oIaWEKrx4


/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 13 september 2011 13:44

FAIL på första video bloggen xDSkratta gärna för det gör jag ^^


 

MOHAHAHAHHA! Den riktida  som också är så roligt att skratta åt ,mihii^^


 /Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 13 september 2011 11:58

Höll på att glömma bort denna videon som min älskade barndoms kamrat gjorde till mej,mihii ^^

(dålig stil av mej )


http://sweetise.bloggplatsen.se/2011/09/05/6179160-ewi-lt-333/

(min blogg har blivit lite smått konstig så det är inte säkert att ni bara kan klicka på länken utan att ni måste kopiera den)


/Evelina  
 

Av Evelina Olofsson Jangegård - 12 september 2011 19:20

 

I'm so tired of being here 
Suppressed by all my childish fears 
And if you have to leave 
I wish that you would just leave 
'Cause your presence still lingers here 
And it won't leave me alone 

These wounds won't seem to heal 
This pain is just too real 
There's just too much that time cannot erase 

When you cried I'd wipe away all of your tears 
When you'd scream I'd fight away all of your fears 
I held your hand through all of these years 
But you still have all of me 

You used to captivate me 
By your resonating light 
Now I'm bound by the life you left behind 
Your face it haunts 
My once pleasant dreams 
Your voice it chased away 
All the sanity in me 

These wounds won't seem to heal 
This pain is just too real 
There's just too much that time cannot erase- 

I've tried so hard to tell myself that you're gone 
But though you're still with me 
I've been alone all along 

/Evelina  

Av Evelina Olofsson Jangegård - 11 september 2011 18:14

Idag är det den 11 september 2011 och det var exakt 10 år sen World Trade Center rasa på grund av ett terrodåd !

Idag tänker vi tända ett ljus och hålla en tyst minut,för de som hände
 
Vila i fred  


/Evelina   

Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards