kiwizi

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Evelina Olofsson Jangegård - 14 juli 2012 00:27

Ett par stentvättade höga jeans,ett par shortsisar med hjärtan,ett par typ pastel gröna och ett par svarta med guldnitar.

 

En långarmad lite större tröja med en söt figur på,ett vinrött större linne,ett militärmönstrat linne,ett svart med nitar på

massa toppar som är snygga att ha under linnena.

Mörk grå lång kofta,pastel rosa kofta mörkblåa pjamas shorts med rosa pandor på (rosa tröja ligger under) strumpbyxor,strumpr,benvärmare,BH:ar och trosisar (älskar dom med cookie moster på)

   

Din gata badlakan,guldig bikini överdel,vit med fransar,enseris rosa och svart nederdel.

 

Hängslor,puder rosa nitväska,massa armband,pärl krage och en i tyg med dekoration,dekoration till håret och töjningar.

 

2 par  converse och ett par dr martens

 

/Evelina  




Presentation


Hey! Mitt namn är Ewelina,
i min blogg skriver jag allt ifrån mitt liv/mina vardagar,musik,mode ja,stort sätt det jag känner för! Puss&Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards